Mysigt med valp!

Det är väldigt mysigt med en valp i huset! Jag är jätteavundsjuk på min dotter som ska ha lilla Mitzie! Längtan efter en egen liten valp är stor men vi har bestämt att bara ha två vuxna hundar hemma, så det får dröja för mig. Mitzie är i alla fall en väldigt behaglig liten tjej. Hon är ganska lugn för att vara valp och svansen viftar hela tiden. Här är några bilder från sista dagarna med brorsan. Mitzie smög väldigt mycket på sin bror för att sedan attackera honom. 
 Tyvärr är november så mörk just nu så det är inget bra fotoljus. Speciellt inte för en svart hund!
Fina Morriz:
 
 
Morriz verkar trivas jättebra i Ödeshög i sitt nya hem. Han kommer nog bli väldigt van vid barn :-)
 
Vi är alla väldigt förtjusta i lilla Mitzie här hemma!  
Hon är så förskräckligt söt med sin trubbiga nos och mörka ögon!
 
Och vi älskar hennes sittstil som gått i arv från mamma Zoya och mormor Bella och även morfarsmor Moya sitter på detta viset.
En suddig svans bakom henne mest hela tiden :-)
Och tokiga morfarsmor Moya har hittat en bra sovplats; på Elinas rena tvätt. :-/
 
 

Kommentarer
Postat av: Susanne med Ella och Buz

Åhhh, Elina vad glad jag är för din skull.
Hon ser underbart härlig ut och du har en otrolig tid framför dig. Kommer vi kunna följa era äventyr på denna blogg eller har/kommer du sätta upp en egen :)
Hoppas få träffa er live snart. Så jag får valpgosa lite. Lycka till
Susanne med dogsen

2014-11-24 @ 13:19:45
URL: http://susella.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0