Dante

Calmigos Galante kallas Dante och bor i Strängnäs. När jag ändå var på plats i Strängnäs på utställningen i söndags fick jag lov att svänga förbi och kika hur killen har utvecklats. G-kullen är ca 2,5 år nu och det är en väldigt cool kull!
Dante välkomnade mig lugnt och sansat utan ett enda skall. Hela han utstrålar snällhet och lugn! Han går jättebra ihop med både människor och andra hundar. Han är stor och maskulin hela han på något vis. Kraftig benstomme, stort huvud, stora tassar :-) Men jag gissar ca 48 cm hög. Det var riktigt kul att träffas! Jag blev allt lite kär igen. Det var ju ett tag sedan jag såg finingen.
 
 
Här är Dante 4 veckor gammal:
 
och 5 veckor.
Han är sig rätt lik :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0