Nytillskott!

Solhems Bouza do Rei heter vår allra senaste nytillskott till kenneln. Vi deläger henne med Susanne P som har Ella från vår C-kull. Lilla Buz, som hennes arbetsnamn är än så länge, är en så kallad parningsvalp från att vi lånat ut Sancho till Solhems kennel. Den här bilden på Buz har Elina tagit:
Hur bedårande kan man vara! Den här bilden har jag stulit från Solhems hemsida:
 Jag och Elina var i Göteborg hos Solhems kennel förra helgen och testade hela kullen i ett litet valpmentaltest. Det var mycket roligt och lilla Buz var den tjej vi föll mest för. Den här bilden tog jag då:
Och så här låg Enya och sov igår:
Enya är ju parad med samma hane som är pappa till Buz. Så det finns väl hopp om att hon får lika go'a valpar som lilla Buz! Med samma sovstil dessutom :-)
 Jag måste också visa den här underbara bilden som Elina tagit på Buz bror Pacs. Han var min favorit bland hanarna :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0