2013

Jag har läst mycket trevliga årskrönikor i flera bloggar och tänkte att jag också skulle skriva om 2013, men jag kom av mig av flera anledningar.
 
Armen värker fortfarande från att jag och hundarna blev attackerade av rottweilern. Jag har nu varit hos läkare 3 gånger och vet ej om det är någon ryckskada i axeln när jag fick tag på rottisens halsband eller om det är stelkrampssprutan som träffat någon nerv. Jag kan inte använda min vänsterarm som jag ska och det smärtar. Jag får nu börja på sjukgymnastik för att försöka få tillbaka full rörlighet.
 
Och så till det värsta: I morse fick vi det hemska beskedet att min mans syster har somnat in alldeles för tidigt efter komplikationer vid en lunginflammation. :-( Så mina problem med armen blekande genast och skrivlusten om 2013 försvann totalt! Just nu känns det som att 2013 var ett riktigt skitår!
 

Kommentarer
Postat av: Christina

Mina varmaste tankar till er!

2014-01-01 @ 23:54:34
Postat av: Susanne

Meeeeen! Fy vad tråkigt. Tänker på er. Kram!

2014-01-02 @ 17:36:44
URL: http://www.aberlours.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0