Ella provar på vallning

Perron har ju vall i sig har man hört och vi har även märkt att speciellt Moya verkar ha mycket av den varan i sig..
Vi har under dessa snart 10 år vi haft Moya velat prova på vallning och jag försökte under en period lite halvhjärtat få tag på några frivilliga får som vi kunde få prova på, men vår närmaste bonde är inte så samarbetsvillig och längre än så gick jag inte.
Jag blev glad när jag fick höra att Stockholms lokalombud fått till detta och att en av våra "valpar" har fått prova på. Det var Susanne och Ella som var med i går och fick träffa tre fina får. Klicka på länken nedan för mer info och filmer för den nyfikne:
http://www.bloglovin.com/frame?post=1880029547&group=0&frame_type=a&blog=10309427&link=aHR0cDovL3N1c2VsbGEud29yZHByZXNzLmNvbS8yMDEzLzExLzEwL3NraXRpZy1tZW4taGFybGlndC1nbGFkLw&frame=1&click=0&user=0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0