Ninka på MyDog

Idag ställdes Calmigos Harissa (Ninka) ut för första gången någonsin och det på en mycket stor utställning i Göteborg. Modig matte säger jag! Ninka ställdes i valpklass men ville inte visa tänderna så inget HP och ingen placering då såklart. Lite övning innan hade nog hjälpt ;-) Ninka är inte blyg annars. Fin kritik fick hon i alla fall där "Beautiful head and expression" och "Lovely eyes" lät väldigt trevligt tycker vi :-)
Cool var lilla damen bredvid ringen:
Bir-valp blev Lilly från LaSirenitas har vi hört. Grattis!

Kommentarer
Postat av: Petra Merci & Ester

Tycker att matten är jättetuff. Och Ninka är INTE blyg till vardags det kan jag skriva under på .
Jag hade lovat att träffas innan och öva ,men jag hann inte få i hop det. Ringträning på nästa träff kanske ;)

2013-01-04 @ 09:55:34
URL: http://www.nogg.se/lufsen
Postat av: Louise

Tack för gratulationen till Lily! My Dog var mycket trevligt, härlig stämning både inne och utanför ringen! Vilken fin kritik för lilla Ninka - det bådar väl gott för framtiden!/Louise & Co

2013-01-07 @ 16:22:12
URL: http://isaodicho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0