Vi hälsar på hos Doris

Idag har vi varit och hälsat på hos lilla Doris(Kiwi) i Köping. Hon blev VÄLDIGT glad att se mig och Elina! och det var så kul att se henne! Vi saknar alla valpar ska ni veta!
K-kullen var väldiga matvrak när de bodde här hos oss men verkar inte äta lika fort och mycket som när syskonhetsen rådde...
För en vecka sedan vägde Doris 4,7 kg (vid ca 10 v alltså) vilket inte är så mycket om vi jämför med tidigare kullar vi haft. Men hon ser väldigt stadig ut i kroppen måste jag säga ändå..Vi tycker Doris är mycket lik mamma Zoya när hon var i samma ålder men Zoya är ju svart. Jag tror att hon var lite större också, hela hon.
Tyvärr så var det en väldigt regnig dag idag (men vi behövde verkligen regnet) så vi var inte ute så mycket. Men en skaplig bild lyckades jag få innan kameran fick gömmas undan. Fortfarande hamnar vissa stående bilder liggandes...
Jag stal en bild från Doris blogg också som jag just upptäckte. Så himla gullig!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Doris

Åhhhh sååååååååå glad jag blev när ni kom och hälsade på. Hoppas vi syns snart igen Kraaaaaam från Doris

2013-08-09 @ 17:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0