Träning i hallen

Idag var vi ett gäng som träffades för att träna lite allt möjligt i Kungsörs Hundarena. Jag hade med mig Moya(som är nästan återställd nu efter revbensbrottet) och hon var supertaggad! Hon uppfann ett nytt moment i rallylydnaden och det är att sitta och snurra runt samtidigt när matte går runt henne :-)

Biggan var där med Dita och Enya, Ann med Chanja och så var det Stina med familj och lilla Trassla. Och så hade vi en jobbarkompis med som har en dansk/svensk gårdshund.
Trassla (Tussbergets Carrera) har hunnit bli lite mer än 6 måndader och är en sådan här söt perroflicka:
Jag hade ingen kamera utan bara mobilen med mig så det blev inga fler bilder.
Tack alla för en härlig träningsstund och efterföljande promenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0