Äntligen kommer bilderna

Tänk att det ska vara så svårt att få till snygga ståbilder. Jag skulle behöva hjälp av något proffs. Susanne Hall till exempel ;-) Jag tycker bara att de står konstigt med benen och blir suddiga för att de rör sig. Inte blir det bättre heller av att det spöregnat hela dagen och vi inte kunnat ha valparna ute eller ta bilder ute..

Vissa valpars bilder överensstämmer inte med hur man upplever dem i verkligheten.Hilda och Hembra ser långa ut men det är de inte i verkligeheten och Harissa som är lite längre i kroppen ser inte lång ut på bilden....jag förstår ingenting... men, men.. Här är först ..
Hildana:

Hembra:


Harissa:

Hércules:

Heroz:

Hermanito:

Fortfarande har vi inte valt vem som blir vår fodertik. Men det blir någon av de här två töserna:
Kullen är fortfarande mycket jämn i storlek.
Och så en bild på lille Pixel som är en vecka gammal nästan. Så himla söt och sådan häftig färg!
 

Kommentarer
Postat av: Susanne

Det ÄR JÄTTESVÅRT att ta bra ståbilder. Inte bara att ställa dem utan även att knäppa bilderna. Jag hade tur att få hjälp senast. Så bra bilder har jag nog aldrig fått till själv! Vibeke var grym med kameran :)

2012-06-26 @ 15:40:26
URL: http://www.aberlours.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0