Sommar och lite nyheter

Äntligen sommarvärme! Per och jag har tagit premiärturen i införskaffade kajaker. Vi paddlade i Sundbyholm. Helt underbart! Och superbra träning!

Moya och Mira verkar så glada för att valparna är borta. Vi har tränat rallylydnad och uppletande och simmat i poolen mm mm. Jag, däremot saknar valparna otroligt mycket denna gång. Skulle ha behållt lilla HildaVanilla (hon heter Vanilla och kallas mest Nilla hon sin nya matte och husse) och inte blir det bättre av att titta på hennes underbara blogg. Då svider det i magen av längtan till den lilla valpen jag blev så kär i. Se själva:
http://vanillahildana.blogg.se
 
Jag har upptaterat hemsidan. Vanillas sida är klar och övriga valpars sidor kommer inom kort. Trassla har fått en egen sida också.

Vi ska ha kennelträff den 18-19 augusti(träff lördagen och utställning för de som vill på söndagen). Vi återkommer med mer info, men boka datumet i kalendern.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0