Härligt med lov

Det är så skönt att vara ledig. Det var ju lite hektiskt fram till nyår men dagarna efter har jag bara slappat och gått skogspromenader mm. Idag träffades Biggan och jag vid brukshundsklubben och gick promenad. Jättekul att träffa Dita och Enya igen. Och som en liten bonus kom fodervärd Lina till klubben så vi fick hälsa på Dolly och Linas och Peters lilla bebis Jackline igen. Tyvärr hade jag ingen kamera med så det får bli några äldre bilder på vovvarna.

Enya och Dita från vår kennelträff i höstas. Så här långpälsade var de inte idag. De var helt nyklippta.


Och Dolly från förra gången vi sågs i skogen. Hon var lite mer långpälsad idag däremot.


Och så mina två älsklings-"M"; Moya och Mira. Det är så roligt att Mira är så glad igen på promenader och att hon orkar gå och springa en halvmil i skogen!
Moya och Mira såg ut som jättar bredvid Dita och Enya som var nyklippta. Idag ryker nog Moyas päls, eller kanske imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0