Dollys mage igen

Jag har äntligen fått tid att klippa Dolly! Vi ville ju kunna se lite bättre om det bara är den luddiga pälsen som lurar en att tro att hon är dräktig. Tyvärr så kom det fram en mycket slank dam under lockarna. Hon ser verkligen inte ut att vara dräktig :-( Det skulle vara om det är en liten valp som ligger därinne och skvalpar... Zita som fick endast två valpar i vår f-kull var så här smal när hon hade en vecka kvar!
Ingen mage kan man tycka. Men imorgon ska jag försöka få tag på någon veterinär som kan ultraljuda eller röntga omgående så vi får veta!

Kommentarer
Postat av: Liss-Beth

Å,hjälp vad spännande!För er som inte känner mig kan jag tala om ätt jag förhoppningsvis är en valpköpare!

2012-12-12 @ 22:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0