Inga Moya-valpar

Nej, det blev ingen parning för Moya. Hon ville inte bli parad den här gången. Jag vet inte varför, men hur som helst så har hennes löp varit väldigt annorlunda mot tidigare. Hon verkade redo väldigt tidigt men då gjorde vi ett utstryk hos veterinär och det visade att det var för tidigt. Men sen undrar jag om jag väntade för länge med att åka och hennes bästa dagar var förbi... Konstigt var det i alla fall.

Men vi får hoppas att Zoya är dräktig.
Nu ligger man här i feber och snuva! Suck! jag hade INTE tid att bli sjuk nu också!

Kommentarer
Postat av: kickan

Inga fina Moyavalpar men då håller vi tummarna för söta Zoya krya på dig kram

2011-09-12 @ 16:11:58
URL: http://carizmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0