Panternallen Zoya

Nu har Zoya (Aberlours Molina som är efter vår Chanto och Susannes Bella) bott hos oss i 1,5 vecka och ska väl snart åka hem igen. Sist hon bodde här klippte jag ner henne och hon kläckte namnet panterprinsessan i mitt huvud när hon låg utsträckt med sin svarta smidiga kropp smyckad med sitt bärnstenshalsband. Den här gången är hon lite mer lurvig och påminner mer om en nalle så hon har gått under namnet panternallen istället :-)

Zoya är otroligt glad och lekfull och ivrig! Hon älskar alla människor och har skött sig jättebra hemma hos oss! Jättekul har det varit att låna henne igen. Det ska bli jättespännande att välja hane och få valpar efter Zoya!

Zoya med bästa lekkompisen Mira och farmor Moya

En liten paus i busandet

Fina tjejen!

Hon skötte sig så bra på utställningen trots att en främmande människa ställde henne. Men hon pep och skällde när jag var inne med Moya i ringen. Då ville hon tydligen till mig. 

Konsten att koppla av har hon trots att hon är hyperenergisk när det händer något. Här tar hon igen sig lite på utställningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0