Lugn...

Nu har lugnet börjat infinna sig efter all stress till studenten och slutspurten på jobbet. Tre dagar kvar på jobbet och sen är det sommarlov! Tyvärr har jag drabbats av den värsta nackspärr jag någonsin haft, men det ger väl med sig om några dagar hoppas jag.

Igår hämtade jag Zoya som ska bo hos oss en vecka. Mer info och bilder kommer. Det var så roligt att se att hon känner igen oss och att våra hundar känner igen henne. Mira bjöd in till lek. Förra sommaren när Zoya bodde här krambrottades Mira och hon hela veckan. Nu fortsatte de precis som om de aldrig varit ifrån varandra. Häftigt!

Kommentarer
Postat av: johanna o Zoya

heeeej!

Ser att hon sköter sig! Kul att de leker så bra ihop!! Det saknar hon nog här men hoppas att zoya o zvea ska leka så iho här hemma sen!!

Väntar på spänning att få se lite kort!!

Ha det bra!! O pussa panterprinssessan från mig!!

Kram johanna

2011-06-13 @ 21:16:53
Postat av: johanna o Zoya

heeeej!

Ser att hon sköter sig! Kul att de leker så bra ihop!! Det saknar hon nog här men hoppas att zoya o zvea ska leka så iho här hemma sen!!

Väntar på spänning att få se lite kort!!

Ha det bra!! O pussa panterprinssessan från mig!!

Kram johanna

2011-06-13 @ 21:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0