Ella och Susanne!

Idag har Susanne tävlat med Calmigos Caramella i lydnadsklass 2 och fått ett förstapris!!! Supergrattis! Ni är för himla duktiga! 169 p fick de ihop och det blev en andraplacering i Rättvik där fler perros tävlade den här helgen. Grattis också till er andra som det gått bra för. Så kul att ni är ute och visar upp perros på lydnadsplanen!

Ella

Nu har du inspirerat mig igen Susanne! Jo, efter Moyas valpar SKA jag också anmäla mig till en tävlingslydnadskurs. Nu har jag skrivit det här och då kommer jag inte undan ;-)

Kommentarer
Postat av: Susanne och Ella

Tack, hela helgen har varit helt underbar. Trevliga människor, många skratt och underbara hundar.

Pricken över i är förståss dagens prestation, vilken hund jag fått av dig. Så himla glad i henne.

Klart ni ska ta tag i tävlingslydnaden. Nästa gång kan ni hänga med upp till Rättvik ;-)

kramar

Susanne och en trött Ella

2011-02-07 @ 01:41:48
URL: http://caramella.eldea.se
Postat av: Anna Nygårds

Jag har sett det....du kommer INTE undan ;). Susanne och Ella var så duktiga i helgen. Vi hade glömt glasögonen hemma och hittade inte rutan :(. / Anna & Rolex

2011-02-08 @ 08:43:14
URL: http://www.nogg.se/annaochrolex

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0