Lite blandat..

Jag är sjuk idag :-(
Kan knappt komma ihåg när man fick lov att vara hemma för en förkylning sist. Jag blev dålig redan i helgen men gick till jobbet i går måndag och hade min första lektion trots att jag knappt har någon röst. Men redan en bit in i lektionen kände jag att det var nog ingen bra idé. Jag svettades och frös om vartannat så det var bara att ta sig hem igen. Jag har också en otroligt irriterande rethosta som gör att jag knappt kan somna på kvällarna! Suck, men nog ältat om mig.

Moya kräktes i morse igen! Så knäppt, man kan bli glad när ens hund mår illa ;-) Ja, jag vet att hundar kräks ibland så det kan ju verkligen vara en tillfällighet att hon mår illa just nu men fortfarande finns en liten gnista hopp inför fredagens ultraljud. För övrigt har hon varit väldigt pigg och glad och förra gången hon var hon mycket lugnare den här tiden i dräktigheten så det talar ju emot. Men hon har nog varit lite extra kelig senaste dagarna faktiskt...
Ja, det blir verkligen spännande att göra ultraljudet på fredag - och skönt att få veta!

Vi har som vanligt fått bilder av flera valpköpare. Tack! Idag väljer jag att lägga ut Musse (C. Enrico).

Musse har ju hunnit bli strax över året och liknar sin pappa Rotti ganska mycket tycker jag. Jättefin!

Musses syster Enya och mamma Dita finns förresten på jättefina bilder om man går in på Kungsörs fina nya inomhusarenas hemsida www.hundarena.se (då fick jag göra lite reklam för den också) och sen kikar man i gästboken där någon har skrivit att de har bilder från arenan. Dita och Enya hoppar över atilityhindren på bilderna. Så söta!


Kommentarer
Postat av: Annika Wanland

Krya på dig och lycka till på fredag. Kram Annika

2011-04-12 @ 20:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0