Ännu en härlig dag!

Först åkte jag hem till Dolly (och matte Lina) och klippte klart Dolly. Hon hade filtmatta på benen plus på några andra ställen och vi ville spara 13 mm så det var lättare att ta när det trasslat ut sig lite. Annars skulle vi få ta 6mm-skäret , men nu gick det bra med 13 mm. Ingen kamera hade jag med mig men vi får be Lina skicka en bild på Dolly när hon är färdigklippt :-)

Sen åkte jag med Moya, Mira och Dina till klubben för att möta upp Ann och Chanja. Det var underbart väder, sol och lagom kallt. Hundarna hade jättekul. Dina och Chanja kände igen varandra och busade. Dina såg ut att vara stöpt i en Chanjaform men en gängligare 8-månadersvariant :-) De var så lika varandra! Jättekul att se! Tyvärr kom ingen kamera med nu heller för att föreviga de tre generationerna.

Det får bli ett porträtt på Dina från igår istället.


Och en busbild från igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0