Nilla och Trassla

I fredags fick vi besök av våra allra yngsta fodertikar Nilla (Calmigos Hildana) och Trassla (Tussbergets Carrera). Först kom lilla Nilla för att bli klippt. Hon kände verkligen igen mig och verkade känna igen sig hemma hos oss också. Såå kul! Hon var superduktig på klippbordet! Bilderna har jag "snott" från Nillas egen blogg och fotograf är hennes matte Nathalie.
Sen kom Trassla så de ganska jämnåriga tjejerna fick busa lite. Nilla blir nog en betydligt mindre tik än Trassla. Hon kändes väldigt mycket mer än två veckor yngre :-)
Trassla är 5,5 månader och lite tonårgänglig i kroppen just nu :-)
 
och jag funderade på vem av sina föräldrar hon är mest lik..Här är båda på bild (jag har lånat bilden från Jenny Linderoths sida) och nog tror jag det är pappa DaSilva till höger..? Visst har hon hans uttyck i ansiktet i alla fall:-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0