Svipp är här!

Igår hämtade jag hem lille Svipp från Tyskland. Här är de sista bilderna från uppfödaren:
 
Han var en otroligt cool kille på den bullriga flygplatsen i Berlin!
 
Hejdå och tack till uppfödarna; kennel Siempre Alegre. Thank you for this lovely puppy!!
 
Svipp sov hela flygresan i sin väska och gjorde ifrån sig på gräset utanför Arlanda. Vilken kille! Jag tror det blev kärlek vid första ögonkastet mellan Svipp och fodermatte Hanna!
 
Första bilden från nya hemmet :-) Kan man vara sötare?
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Eydheudheuxg7

2015-01-22 @ 15:01:42
Postat av: Amanda

Jag ska få en spansk vattenhund. Jag har tjatat på pappa 6 år nu jag ska äntligen få min efterlängtade hund valp. Jag är så hilma glad.vad fin svipp är så gulig. Jag är uppväxt med en hund som dog när jag var 9 år. Nu ska jag få en egen hund och pappa ska oxå få en gegen hund. Jag älskar hundar och har nästan hela mitt rum med hundar.

2015-01-22 @ 15:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0