Logga?

Jag råkade hitta den här teckningen (nedan) som jag ritat för X antal år sedan när perroklubben sökte bild till sin logotyp. Jag använde Moya (som då var ca 1 år) som mall från bilden ovan och så ritade jag av hennes siluett och spegelvände den så det blev två perros mittemot varandra. Den ena fick bli stubb och tvåfärgad med kort päls och den andra långsvansad och enfärgad med lång päls för att visa rasens olika sidor.

Det blev en annan fin perroteckning som blev logga för perroklubben men det var lite kul att hitta min teckning. Jag hade glömt bort den - och jag hade glömt att jag använde Moya som mall. Men fotot på henne låg tillsammans med teckningen och då mindes jag. Man kanske skulle använda den som egen logga....
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Vilken fin teckning Ulrika!

2013-11-19 @ 16:15:47
URL: http://www.perrotrizza.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0