Orkade inte..

Årets största perroträff är ju denna helg i Gränna som vanligt! Jag hade till och med anmält mig och Moya till rallylydnadstävlingen men jag orkade helt enkelt inte åka!

Först har vi ju varit fram och tillbaka två gånger till Smedjebacken för att para Zoya, sen ska jag på kurs måndag-tisdag med jobbet och sen åka igen med Moya till hennes friare i mitten av veckan. Dessutom är både Moya och Mira nära höglöp och när jag sedan i fredags kände mig lite krasslig och ont i halsen så bestämde jag mig för att inte åka till Gränna! Men nu när jag har fått sms och samtal från valpköpare som varit där så känns det jättetråkigt ändå att inte ha varit där. Det har visst varit rekord i uppslutning och C. Chanja och C. Enya har tagit SoR-provet! Så kul!

Hoppas att jag kan få bild på de båda SoR-godkända...

Kommentarer
Postat av: susanne och Ella

Vi saknade dig :(

Det var superroligt och massor av hundar både små pytte valpar till äldre hanar/tikar.

Själv han jag inte med alla aktiviteter men körde KM både i Lydnad och i Rallylydnad. I lydnaden kammade vi hem första priset i LK3 och i Rallylydnad kom vi på 5 plats. Ella är en underbar kompis att jobba med :)

2011-09-05 @ 11:38:56
URL: http://caramella.eldea.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0