Bilder från helgen

Jag åkte till kennel Ramita De Palma för att försöka para Moya med deras avelshane Uffe.

Uffe är en trevlig och social kille med mycket bredd och stomme men tyvärr så verkade det vara fel dag (för sent) för Moya.


Här är Maritas trevliga och fina gäng perros:

Zelda, Jerry, Jody och Mary

Moya luktade onekligen gott både för hanar och tikar. Mary blev riktigt förälskad i henne :-) Här uppvaktar hon Moya flitigt:


Min favorit hos Marita blev ändå Jody, som är kullsyster till vår hane Sancho. Vilken härlig liten tik!

Svår att fånga på bild. Så glad och sprallig men ändå följsam för sin ålder. Här for hon efter en and i vattnet på morgonpromenaden:


En bild till på Maritas gäng:

Tack Marita och Lasse (och Marika) för allt! Jag kanske kommer tillbaka en annan gång med en villigare tik :-)


Kommentarer
Postat av: johanna o Zoya

tråkigt att det inte blev nåt....=(

Tycker mig se att hundarna har såna selar på sig som jag vill ha till zoya....Är dom bra??

Kram J

2011-09-12 @ 22:29:55
Postat av: Marita P

Tack själv för senast Ulrika !

Nej , Moya ville inte ha valpar denna gången : (

Selarna är såååå bra , jag kan rekommendera dom varmt . Finns på speedieshop.se

2011-09-13 @ 08:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0