E-kullen 6 månader

Igår blev E-kullen 6 månader. Vi har fått rapporter om vikter och höjder på de små. Enya är hos oss den här helgen. Jättemysig tjej! Hon väger 13 kg och är ca 41 cm hög.

Encima, som kallas Cima, ställdes ut för första gången idag. Det var en inofficiell utställning i Ljusdal och först blev hon Bir-valp med HP (det var en perrovalp till) men sen slog hon också till med att bli BIS-reserv av 21 valpar!! Vilken debut! Jättegrattis till Yvonne och Felicia!

Här är en bild på Cima från valpträffen i augusti.


Tänk att det ska vara så mycket att göra jämt! Det har varit hysteriskt mycket på jobbet och halvkrasslig har man känt sig. Jag känner mig som en urvriden trasa! Inte har jag orkat uppdatera hemsidan med bilder från valpträffen och diverse andra saker som jag skulle ha lagt ut! Suck! Men det kanske kommer någon dag.... den som väntar på något gott...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0