Bosse bästa juniorhane...

Så roliga nyheter vi fick igår. Bosse (Calmigos Domingo) blev bästa juniorhane på perrospecialen i Smedjebacken. Han tävlade mot 8 juniorhanar. Totalt ställdes ca 70 hundar ut! Vilken dag det måste ha varit i Smedjebacken! Vi skulle egentligen ställa Moya men 4 valpar är kvar en vecka extra så vi avstod.
Hur som helst STORT GRATTIS Malin och Niklas!! Snälla skicka en bild :-)

Zigge (C. Diablo) och Dolly (C. Dorisa) ställdes också ut och kom 6:a respektive 5:a i sina klasser om jag inte är felunderrättad.

Kommentarer
Postat av: anna Nygårds

Grattis till Bosses fina placering. Han var verkligen jättefin. Rätt färg också ;). Synd att ni inte kunde komma. Ni missade verkligen något i hästväg. / Anna & Rolex

2010-05-17 @ 11:35:27
URL: http://www.nogg.se/annaochrolex
Postat av: Malin

Tack så mycket!!

det var verkligen roligt att det gick så bra för oss, gissa om matte är stolt över sin snygga hund!

Men så har jag ju världens bästa Bosse!!

Domaren sa att han var en mycket lovande hund, så nu blir jag väl tvungen att ställa igen, jag som inte tänkt ställa ut honom alls från början!!

2010-05-17 @ 13:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0